سپری تی شکل (T-GRID)

سپری تی شکل

سپری تی شکل چیست؟

سپری تی شکل (T-GRID) یا پروفیل T، یک نوع پروفیل است که شکل ظاهری آن شبیه به حرف T است. سپری تی شکل در صنعت ساخت و ساز و به خصوص در زیرسازی سقف کاذب، ساخت سازه‌های فلزی و ستون کاربرد دارد.

سپری T شکل به دلیل داشتن ساختاری خاص باعث می‌شود خواصی همچون مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی و حرارت داشته باشد. این فولاد علاوه بر مقاومت بالا در برابر خوردگی، دارای قابلیت شکل دهی و جوشکاری بسیار بالایی می باشد که باعث شده است تا در بسیاری از صنایع، مانند خودروسازی، ساخت ماشین آلات، صنایع هوافضا و نفت و گاز مورد استفاده قرار گیرد.

این نوع از پروفیل در زیرسازی بسیاری از انواع سقفهای کاذب از جمله تایلهای معدنی ، تایلهای گچی ، روکش PVC و تایلهای تمام PVC و آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد.

سپری تی شکل در دو نوع لبه تیز و لبه گرد وجود دارد. همچنین، این نوع پروفیل بر اساس جنس آن، شامل سپری آهنی، سپری آلومینیومی و سپری استیل می‌شود.

پروفیل‌های T در محدوده ضخامتی ۰.۹ تا ۲.۵ میلی‌متر تولید می‌شود. در این میان ضخامت ۲ میلی‌متری کاربرد گسترده‌تری دارد.

مزایای سپری تی شکل

مزایای استفاده از سپری تی شکل

سپری تی شکل یا پروفیل T، به دلیل داشتن ساختار خاص، مزایای زیادی دارد:

  1. مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت: سپری تی شکل به دلیل داشتن خواص فلزی خاص، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت دارد.
  2. قابلیت شکل‌دهی و جوشکاری بالا: این نوع سپری به دلیل داشتن خواص فلزی خاص، قابلیت شکل‌دهی و جوشکاری بالایی دارد.
  3. سبک و قابل شکل دهی: سپری تی شکل به دلیل ساختار خاص خود، سبک و قابل شکل دهی است.
  4. رنگ‌پذیری مختلف: این نوع سپری قابلیت رنگ‌پذیری مختلف دارد که باعث می‌شود بتواند در طراحی‌های مختلف به کار برده شود.
  5. کاربردهای گسترده: سپری تی شکل در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی، خودروسازی، ساخت ماشین آلات، صنایع هوافضا و نفت و گاز کاربرد دارد.

به طور کلی، استفاده از سپری تی شکل به دلیل خواص فوق، می‌تواند به بهبود عملکرد و زیبایی طراحی‌های مختلف کمک کند.

آریاسازه ، تولید و واردات انواع پروفیل های سقف کاذب

واردات انواع سپری برای سقفهای مدولار مطابق استانداردهای بین المللی در طرح و رنگ بندی متنوع . پروفیل main runner در طول 3600 میلیمتر – پروفیل cross tee در طول 1200 میلیمتر – پروفیل cross tee در طول 600 میلیمتر – پروفیل L در طول 3000 میلیمتر.

شرکت آریا سازه برای ارائه خدمات و تسهیلات هر چه بهتر به کارفرمایان و پیمانکاران اقدام به تولید آویزها و فنر دوبل نموده است . جهت کسب اطلاعات تکمیلی با بخش مهندسی و فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

خرید و مشاوره ملزومات سقف کاذب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button